Indkaldelse til generalforsamling

Kære medlem af Danmarks Våbenhandlerforening,

Hermed sender vi på ny en invitation til foreningens ordinære generalforsamling, som igen i år afholdes på Munkebjerg Hotel, Vejle onsdag, den 16. september 2020, hvor vi starter med kaffe og morgenbrød kl. 10.00-10.30. Vi satser på, at det denne gang vil være muligt at afvikle generalforsamlingen for vores forening, samtidig med at vi kan tage de nødvendige hensyn.

Våbenhandlerforeningens formand, Nils Juul Larsen, går af som formand efter mange års godt arbejde, og der vil være lejlighed til at sige tak for samarbejdet på generalforsamlingen.

Vi håber, at du har lyst og mulighed for at deltage på dagen - og møde kolleger og drøfte branchens nuværende og fremtidige udfordringer.

Efter generalforsamlingen er der fælles frokost for deltagerne.

Se vedhæftede program for dagen.

Giv venligst din tilbagemelding pr. mail (ved at skrive til dbvweb@dbvweb.dk) senest den 11. september 2020 af hensyn til bestillingen på Munkebjerg Hotel.

Vel mødt!