Information om ny sekretariatsbemanding

Kære medlem af Danmarks Våbenhandlerforening,

Foreningens sekretariat er med ny bemanding klar til at servicere medlemmerne i små og store udfordringer i dagligdagen.

Matthias Lumby Vesterdal er ny sekretariatschef

Matthias er uddannet som statskundskaber på Aarhus og Københavns universiteter og har 3 års anciennitet i Dansk Erhverv, hvor han især har arbejdet med detail- og e-handel. Han har været ansvarlig for at drive flere netværk i Dansk Erhverv.

Privat har Matthias jagttegn, er medlem af en skytteforening og er i gang med at tage haglskydeprøven.

Kontaktinfo: Telefon 33 74 67 61, mobil 41 87 08 70, mlv@danskerhverv.dk

Drejer det sig om juridiske spørgsmål f.eks. om våbenlov og lignende er det aftalt, at Tina Buur kan hjælpe på disse områder.

Kontaktinfo: Telefon 33 74 62 29, tbj@danskerhverv.dk

Sekretær i foreningen er fortsat Käthe Dahl-Jensen.

Kontaktinfo: Telefon 33 74 60 31, kdj@danskerhverv.dk

Det nye sekretariat vil hjælpe med at presse på for at forfølge foreningens sager i Justitsministeriet, PAC og Rigspolitiet, og begynde arbejdet for en ny hjemmeside for foreningen. Vi ser frem til samarbejdet.

Danmarks Våbenhandlerforening (DV)

Børsen